Wednesday, October 21, 2009

Clear Stamps ( TIP )


De copyright van deze afbeeldingen blijven eigendom van Eline Pellinkhof en mogen daarom NIET zonder toestemming aan derden verkocht,verstrekt of aangeboden worden !!
--------------------------------------------
The copyright for these pictures are owned by Eline Pellinkhof and there for are NOT be sold to third parties without asking for permission first !!

Zo als beloofd..... misschien een handige tip !?


Wat ik eerst doe is de afbeeldingen stempelen op een A4 vel en scan ze daarna in op de computer, waar ik ze bewaar en print ze uit op stevig papier of dun karton zodra ik ze nodig heb..... zo hoef ik de afbeeldingen niet telkens te stempelen.

Ook erg handig als er bijvoorbeeld bij het inkleuren iets fout gaat, om er zelf 3D afbeeldingen met te maken of om ze te 'spiegelen' voor weer eens wat anders.

Het is misschien een handige tip, maar voor Eline Pellinkhof is het natuurlijk wel leuker als deze tip alleen maar voor eigen gebruik zou gebruiken...... en vergeet vooral niet haar stempels te kopen !!! ; )

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Liefs Corianne


------------------------------------

In English

As promised.... perhaps a good tip !?


What I do is stamp the pictures first onto an A4 sheet and scan them in onto the computer, where I save them and then print them out when I need them.... this way I don't have to stamp the pictures everytime single time.

Also pretty handy when something goes wrong when you are coloring in the pictures, to create your own 3D picture or to 'mirror' them for a different look.

Perhaps a good tip, but for Eline Pellinkhof a lot nicer if you would only use this tip for your own use..... and don't forget to buy her stamps !!! ; )


I would like to hear your reactions !!

Love Corianne

3 comments :

Ria Zonnestraaltje said...

Het is een leuke tip maar oh zo illegaal als wat! Je mag ze niet elektronisch bewaren. Staat in de meeste copyright verklaringen etc ;)

groetjes Ria

CorianneDesign said...

Hi Ria,

Ik heb je een mailtje gestuurd, met een vraagje hierover : )

Groetjes Corianne

CorianneDesign said...

Hey Ria ben ik weer.... bedankt voor je snelle reactie ! ; )