Wednesday, March 10, 2010

My version on the Tilda Flowergarden Angel is finished

Hallo my dears, my Tilda Flowergarden angel is finally finished !!
To give her a little "extra" a white pearl neckless...... she's sitting on a "step/staircase" that I bought at V&D
( a big department store her in the Netherlands ) and just had to have, hahaha ; )

Other news..... I received the "new" Tilda book "Tilda's Crafting Friends" today.....

It's not really a new book by Tone Finnanger, but a re-release in English. I'm going to make the cute little snail that's pulling crate..... watch this space for pictures !!

6 comments :

Marutska said...

Ze is prachtig geworden!!

Groetjes
Maria

CorianneDesign said...

Ahhh..... thanks girl !! : )
Ik heb gisteren de Tilda slak zitten maken, hopelijk straks nog even tijd om latjes te gaan halen voor het kratje (zie Tilda's Crafting Friends boek)
Dus je ziet je stoffen worden goed gebruikt ; )

Liefs Corianne

Gepke said...

Hi Corianne, wat een schatje is het geworden. Je kan er wat van! Ik heb toevallig vandaag ook het nieuwe/ oude boekje binnengekregen van Crafting Tilda's friends. Toevallig viel ik ook meteen voor de slak :). Ik ben heel benieuwd naar hoe hij geworden is. Ondanks dat het een ouder boekje is staan er toch weer leuke ideetjes in. Ik volg je blog! Groetjes, Gepke

CorianneDesign said...

Ahhh.... jij ook bedankt Gepke voor je lieve woorden, zoals altijd ; )
Het is dat karretje achter die slak, dat doet het hem... vind je niet !?
De slak is zo goed als klaar, heb het karretje vanavond nog zitten zagen en in elkaar zitten lijmen, hahaha.
Kan ie goed drogen vannacht, dan schuren en een likje verf.... maar eerst morgen naar de markt : )

Weltrusten voor nu........
Liefs Corianne

Ineke Original said...

Hallo,
Ook ik ben op het ogenblik helemaal wild van Tilda. Het zomerboekje krijg ik voor moederdag. Jij hebt ze in ieder geval prachtig gemaakt.
veel liefs,
Ineke

CorianneDesign said...

Ahhh thanks Ineke voor je lieve woorden : )
Super dat je het zomerboekje voor moederdag krijgt.... goed cadeau, hahaha ; )
Ben benieuwd naar jouw creatie !!

Lieve groetjes terug, Corianne