Friday, June 18, 2010

Girls..... I need your help !!

Girls........... I need your help, tips, advice.... anything !!
At the Creaweekend in Rijswijk I bought this clear stamp from Papermania and when I wanted to try it out
I noticed that when you ink the stamp, it comes out looking like this....

Nothing wrong with it, but I want to color it in using the same colors as used on their Papermania mini notelets...
............ do any of you have tips, advice for me.... everything is welcome, hahaha :P
So I'm calling out to all of you creative people for help !!

Thanks and also for dropping by : )



3 comments :

Anonymous said...

Hai Corianne,
Volgens mij is de uil in delen op dessin papier gestempelt en erna uitgeknipt en in elkaar geplakt,snap je een beetje wat ik bedoel?Dus de uil op diverse dessinpapieren stempelen en uitknippen en dan de onderdelen als een uil op papier plakken.En anders kan je ook nog de uil in zwart of bruin stempelen en inkleuren met potlood of verf.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes Esther

CorianneDesign said...

Hey Esther thanks meis voor je tips, dus eigenlijk je eigen "3D" onderdelen maken... super ik ga 't gelijk uitproberen !! : )
Lief dat je wilde helpen ; )

Lieve groetjes, Corianne

Anonymous said...

Graag gedaan!!
Ik heb het ook weer van een vriendin geleerd,het resultaat is extra leuk met dessinpapier.Ik was er zelf vast ook niet op gekomen,haha.Inderdaad een 3D effect en dat kan je nog vergroten door er 3D dots onder te plakken(te vinden in scrapwinkels)
Succes he!!!
Liefs Esther