Sunday, March 27, 2011

You get soooo greedy......... =P

Last Friday was sooo much fun and look at what I bought....
ohhhh you get soooo greedy ! =P

First thing I did was visited Miekelotte to buy the new Magnolia
stamps from the Butterfly Dreams collection and asked
Neline to sign her new book "Kaarten uit Scandinavië"

Here she is giving a workshop to a couple of people later that day.
I went back to buy another card from Neline, I had already bought
2 Magnolia cards from her.... but loved the Eline Pellinkhof also, haha ; )
Lucky enough it was still there...... pffff !!



Don't you just LOVE her creations !?!?!?
I do...... and Neline, your cards got a special place.....
they stand in a showcase (vitrinekast)
I'll try to take a picture later this week, right now the sun is shinning
and all I get is a reflection =/

Now it's time to make dinner.......
thanks for dropping by and have a nice day !! = )
~♥~Corianne~♥~

5 comments :

Ik ben Esther said...

Oooo wat leuk allemaal!!
Heb ik ook altijd hoor,dat ik zo hebberig wordt op een beurs,alles is zooo leuk en wil je gewoon hebben,hihi...:O)
Superleuke kaarten joh!!
En nu lekker genieten van je aankopen toch?
liefs Esther

Helga Teunissen said...

Wat heerlijk zeg, jij hebt lekker je slag geslagen op de beurs. Al die mooie dingen, kan me voorstellen dat je daar enorm hebberig van wordt! Leuk dat de kaarten van Neline nu in jouw bezit zijn, heel speciaal!
Groetjes Helga

CorianneDesign said...

Ja ik ben er erg blij mee meiden ; )
En ik ben zoooooo blij met Neline's kaarten... ze maakt zulke mooie creaties, ik had ze allemaal wel willen kopen, haha... maar ik moet toch ook iemand anders zulke mooie creaties gunnen, hehe =P
En op deze 3 werd ik opslag "verliefd" op, dus ik was zo blij verrast dat ze ze mee had genomen en te koop had staan ; )


Momenteel ben ik een theekist aan het verven voor een nieuwe creatie... watch this space girls ! ; )

Knuffs Corianne

Neline said...

Ooooohhhh....jij hebt stiekum een foto van mij genomen...grrrrr..
nou ja...gelukkig van de zijkant, dan valt het nog mee:P
Maarreee....je hebt leuke spullen gescoord! We zien er wel gauw wat mee langs komen hé.
Succes met je theekist!
groetjes
Neline

CorianneDesign said...

Hihihi....=P
En wat nou "dan valt 't nog mee", doe niet zo gek!
De theekist is aan 't drogen... de eerste stap is klaar ; )

Knuff Corianne

p.s. En nogmaals bedankt voor het signeren van je boek... hij is helemaal GEWELDIG, vooral de beschrijving hoe je moet maskeren.
Ik ga het eens proberen, ik heb 't nog nooit gedaan en snapte maar niet hoe jullie dat deden, haha ; )

Dus.... THANKS !! = )