Sunday, August 07, 2011

Japanese Washi Tape..... and other stuff


Don't you just love these Japanese Washi tape.... I know I do but where can I buy them (online) !?
When I surf the internet they are all pretty expensive =/
Do you know any good webshops or where do you buy them !?!? = )
--------------
Good news.... for the first time this Friday and Saterday I've gone outside to the shops !! = )
In a wheelchair though but it's soooo good to be outside again, now we keep the wheelchair in the shed when we are not using it.... but I would love to have my own "parking place" how about something like this......... hahahaha =P


Things are slowly getting better..... I've been watching the movie "Black Swan".......

....... a fantastic movie really worth watching !!
Oh and before I go I would like you guys to meet my doctor & one of the nurses/assistants from the OR the day I got my operation.....

The doctor


One of the nurses/assistants in the OR

Ohhhh and this is what I looked like...... hahahaha..... LOL !! =P

ME
JUST KIDDING, hahahahaha...... have a great weekend !! ; )
~♥~Corianne~♥~

2 comments :

Helga Teunissen said...

Hahaha...wat een leuk personeel in jouw ziekenhuis :-)
Fijn dat je weer buiten geweest bent, hoop dat je de rolstoel niet lang meer nodig hebt, het is goed dat ze er zijn, maar ik weet als geen ander dat op eigen benen staan toch het meest makkelijk zou zijn.
Wat betreft het washi tape weet ik dat je het steeds meer ziet, maar zou niet weten waar je het kunt kopen, en dat het niet goedkoop is kan ik me wel voorstellen. Want in de tijd dat ik nog origami deed was het washi papier ook al duur, omdat het een soort handgeschept papier is dacht ik.
Liefs,
Helga

CorianneDesign said...

Hahahaha.... lol, ja leuk hè ; )
Het kan ook zijn dat het door de narcose of de morphine komt dat ik ze gezien heb, whahahahahaha.... lol !! =P

Ik hoop ook dat ik de rolstoel niet lang nodig zal hebben, het valt ook gelijk op hoe "slecht" ze rekening houden met mensen in een rolstoel etc. bij het aanleggen van bijvoorbeeld de wegen.
Maar zeker goed dat de rolstoel is uitgevonden, want de winkels liggen net te ver weg... en zo kan ik er toch effe uit en vervolgens zelf een stukje lopen en zodra het niet meer gaat weer in de rolstoel.
(mooi een tussen stapje)
Maar wat je zegt jij weet als geen ander hoe het is en ben dus ook dankbaar dat dit tijdelijk zal zijn en heb ook zeer veel respect voor iedereen die een "handicap" ('t is hoe die persoon 't zelf bekijkt ??) heeft !! = )

Over het Washi tape... hmmm vandaar dat het zo duur is.. kunnen ze niet gewoon "schilderstape" een kleur & motiefje geven, hahaha ; )

Ik ga nog effe Google = )
Knuffie Corianne